رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی چیست؟

یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی چیست؟ در این مقاله قصد داریم شما را با رپورتاژ آگهی آشنا کنیم. واژه ای که شاید به عنوان یک کاربر اینترنت بارها شنیده باشید اما مفهوم آن را به خوبی ندانید.برای رپورتاژ تعاریف زیادی وجود دارد اما در حالت کلی رپورتاژ یک گزارش کاملا بی طرافانه است که مخاطبان به شکل های مختلف با آن رو به رو می شوند. ممکن است به شکل نوشتاری ٬صوت و یا تصویری باشد.

اما اگر بخواهیم خیلی ساده واژه رپورتاژ آگهی را با مفهوم ایرانی توضیح دهیم٬ یعنی تبلیغات شما در قالب یک متن و چند تصویر به همراه چند لینک را رپورتاژ آگهی میگویند.که این آگهی در سایت های پربازدید یا باارزش از دیدگاه گوگل ثبت می شوند.

ممکن است مدیر یک سایت در ازای ثبت یک رپورتاژ آگهی هزینه های زیادی را دریافت کند. معمولا رپورتاژ با دو هدف اصلی درج می شود :

۱- با توجه به اینکه رپورتاژ تبلیغات غیر مستقیم محسوب میشود میتواند روی مخاطبان تاثیر بالایی داشته باشد و مخاطبان سایت میزبان تمام متن را کامل مطالعه کنند. و به محتوای رپورتاژ کاملا اعتماد کنند. ممکن است این رپورتاژ به شکل یک مصاحبه – مقاله یا گزارش ثبت شود. اگر هدف انتقال مفهومی است که در محتوای رپورتاژ وجود دارد باید سایت های پربازدید و معتبر و از همه مهم تر سایت هایی انتخاب شوند که هم موضوع متن رپورتاژ هستند.

۲- گاهی ممکن است سایت میزبان بازدید یا محبوبیت نزد کاربران نداشته باشد اما از دیدگاه موتورهای جستجو با ارزش است. یا اصطلاحا پیج اتوریتی و دامین اتوریتی بالایی دارد معمولا هدف از درج رپورتاژ آگهی در این سایت ها٬ محبوب کردن لینک هایی است که به صورت فالو در متن رپورتاژ ثبت می شود.. وقتی سایت میزبان اعتبار بالایی نزد موتورهای جستجو مثل google دارد. قطعا لینک هایی که در متن رپورتاژ آگهی ثبت می شود برای گوگل با ارزش تلقی شده و به سایت هدف ٬ موتورهای جستجو اعتبار میدهند.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش های تبلیغاتی محسوب می شود چرا که هم تبلیغات غیر مستقیم محسوب می شود و کلی از کاربران سایت میزبان را به چالش میکشد و میتواند ورودی مستقیم برای سایت شما جذب کند و هم برای موتورهای جستجو با توجه به لینک های فالو در متن با ارزش است. البته باید دقت داشته باشید بهتر است رپورتاژ آگهی شما در سایت هایی ثبت شود که هم رده و هم موضوع سایت شما هستند و اگر رپورتاژ کاملا دایمی ثبت شود بسیار با ارزش است.

 این شیوه از تبلیغات که به آن رپورتاژ آگهی میگویند روی رتبه ی سایت شما در نتایج موتورهای جستجو تاثیر میگذارد + بازدید مستقیم و هدفمندی را جذب سایت شما میکند. پیشنهاد میکنیم اگر قصد سفارش رپورتاژ به سایتی را داشتید٬ نکاتی که در ادامه اشاره میکنیم را مدنظر داشته باشید …

۱- متن رپورتاژ آگهی شما باید کاملا یونیک باشد ( اختصاصی برای هر آگهی تایپ شود)۲- از سایت هایی رپورتاژ بگیرید که به حوزه ی کاری شما مرتبط یا نزدیک هستند. ۳- حتما رپورتاژ آگهی را با شرط دایمی بودن سفارش دهید. ۴- دامین اتوریتی – پیج اتوریتی و تعداد ایندکس سایت میزبان بالا باشد . ۵- در متن رپورتاژ بیشتر از ۳ لینک ثبت نکنید. ۶- شکل و قالب رپورتاژ تون زیبا و کاربر پسند باشد ۷- بعد از ثبت شدن رپورتاژ شما در یک سایت ٬ آن صفحه را در شبکه های اجتماعی شیر کنید.

شما میتوانید برای خرید رپورتاژ با ما مشورت کنید ….

 

با تشکر 

بک لینک روز – backlinkrooz.ir